IA groep sponsort shirts volleybalgroepen

Op dinsdag 18 november jl. hebben de 2 volleybalgroepen IA Groep bedankt. IA Groep pronkt op de shirts van de 2 teams. Hier zijn wij IA Groep zeer erkentelijk voor. Namens IA Groep waren Norbert en Theo Willemsen aanwezig en hebben de bos bloemen en ingelijst shirt in ontvangst genomen en daarna afgesloten met een drankje. Theo is zelf ook jaren onderdeel van de volleybal geweest. Ontzettend fijn dat dit een vervolg heeft gekregen.
IA Groep, heel erg bedankt!
 Foto’s gemaakt door Sanne Tilleman.
X