Afgelopen vrijdag 20 maart, had s.v. Loo haar vrijwilligersavond.
Een bedankavond voor alle vrijwilligers die het hele seizoen klaarstaan voor s.v. Loo, om samen te kunnen bewegen en ontmoeten met sport en spel.
Alleen samen krijgen we dit voor elkaar!
Tijdens de vrijwilligersavond maken we ook de vrijwilliger van het jaar bekend.
Als s.v. Loo zijn wij uiteraard alle vrijwilligers enorm dankbaar, maar vinden het leuk om jaarlijks één persoon extra in het zonnetje zetten.
De vrijwilliger van het jaar heeft een bedrag van € 500 te besteden, voor iets waarmee de vereniging weer een stap vooruit kan maken.
Dit jaar is de vrijwilliger van het jaar
Willem van Beek.

Willem volleybalt al vele jaren op dinsdagavond in de gymzaal en pakt met regelmaat een vrijdagav
ond mee om te jokeren en heeft zich een aantal jaren geleden aangesloten bij de maandagmorgenploeg waar allerhanden klussen worden verricht. Hij zet zich met zijn technisch inzicht al jaren in voor s.v. Loo.
Afgelopen periode heeft Willem zich ingezet voor een tweetal grote projecten. In december 2024 de start met verbouwing van de keuken waar al heel wat uren/dagen in zijn gaan zitten en een veelvoud daarvan tijdens de recente verbouwing van de kantine. Met zijn technisch inzicht, positiviteit, oplossingsgerichtheid en kalmte, is er samen met andere vrijwilligers een enorm mooi resultaat behaald waar we enorm trots op zijn.
Willem, nogmaals van harte gefeliciteerd. Wat ons betreft dik verdiend!
Een geslaagde avond in onze mooie nieuwe kantine

