Spannende wedstrijden zondag 31 mei
Volgt er na het kampioenschap van de O19 nog meer succes voor s.v. Loo?
Op zaterdag 16 mei jl. hebben de toppers van de O19 officieel het kampioenschap van de 3e klasse binnengehaald. Een fantastische prestatie van een mooie groep. Nogmaals van harte gefeliciteerd.
Op zondag 31 mei volgt mogelijk nog een mooi succes voor s.v. Loo. Er staan nog twee spannende wedstrijden op het programma en die kunnen alle support gebruiken!
Zondagochtend om 10.00 uur speelt Loo 2 een thuiswedstrijd op sportpark Immerloo tegen DVOL 2. Bij winst maakt Loo 2 nog kans op het kampioenschap, al zijn we wel afhankelijk van een concurrent. Hiervoor moet DVV 3, dat vorige week in een mooie wedstrijd in de laatste minuten met 4-3 is verslagen, verliezen. Alle support is van harte welkom!
Zondagmiddag speelt Loo 1 om 14.00 uur de nacompetitiewedstrijd tegen Arnhemia in Arnhem, als eerste stap richting promotie naar de 4e klasse. Bij winst staat volgend weekend de finalewedstrijd tegen Ajax Breedenbroek op het programma. De entree is morgen gratis en ook hier is alle support weer van harte welkom!
