Samen trots in nieuwe kleding 

Samen trots in nieuwe kleding 

Op 8 maart hebben we rondom de wedstrijd van s.v. Loo 1 stilgestaan bij onze bestaande én nieuwe kledingsponsoren. Een mooi moment om samen de samenwerking te vieren en onze waardering uit te spreken. We willen alle aanwezige sponsoren bedanken voor hun betrokkenheid, maar uiteraard ook de sponsoren die er deze dag niet bij konden zijn. Daarnaast willen wij Sveya Dieker heel erg bedanken voor de mooie foto’s die zij heeft gemaakt.

Sinds de winterstop zijn wij een samenwerking aangegaan met Robey, waar we enorm trots op zijn. Op uitnodiging van Robey hebben we genoten van een heerlijk diner, gevolgd door een mooie wedstrijd van Vitesse. Een geweldig moment om samen stil te staan bij deze succesvolle samenwerking en de band verder te versterken. Nogmaals dank voor de gastvrijheid!

Via onze webshop is de nieuwe kledinglijn inmiddels te koop. We zijn trots om te zien dat al veel mensen iets hebben aangeschaft en dat er steeds meer leden en supporters in de nieuwe s.v. Loo-kleding op het sportpark rondlopen.

 

X